365 vragen om je collega, je klant of jezelf uit te dagen

Wessel Berkman

Het stellen van de juiste vragen is een van de krachtigste manieren om mensen aan het denken te zetten. Een goede vraag is kritiekloos en laat de ontvanger de ruimte zelf het antwoord of de oplossing te bedenken. Daardoor is het veel aannemelijker dat hij of zij ook echt initiatief zal nemen om veranderingen in gang te zetten. Dit scheurboek bevat 365 vragen over alle facetten van een organisatie, die de lezer een jaar lang laten nadenken over kleine of grote verbeterpunten. Met bijdragen van diverse professionals en organisaties. Enkele voorbeelden:
• Een klanttevredenheidsonderzoek? Hoe kom je er dan achter waar klanten ontevreden over zijn?
• Wat doe je vandaag anders om de manager of collega te worden die je echt wilt zijn?
• Continu verbeteren is het nieuwe normaal. Hoe verbeter jij je?
• Een compliment is vele malen krachtiger dan kritiek. Wie geef jij vandaag een
compliment?
• Wat levert het jou en je team op als jullie mentaal en fysiek 10 procent fitter zouden zijn dan de concurrent? Waarmee kun je morgen al starten? Je kunt een toepasselijke of intrigerende vraag uitscheuren en zelf bewaren of bij een collega of klant achterlaten. Inclusief een gratis digitale service, waarbij je iedere dag een vraag in je inbox ontvangt.
€ 14,99 Paperback / softback Op voorraad
Lees hier het eerste hoofdstuk
  • 365 vragen om je collega, je klant of jezelf uit te dagen - Wessel Berkman
  • afbeelding 2
ISBN
9789047008910
Pagina's
372
Afmeting
181 mm x 131 mm x 37 mm
Gepubliceerd
03-10-2015
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
Bedrijfskunde algemeen


Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in