Alles draait om verandering

vooruitgang en groei bestuurbaar maken

Auteur: Edwin Tuin
De huidige aanpak van verandering is niet meer toereikend. Edwin Tuin biedt in zijn boek ‘Alles draait om verandering’ inzicht én oplossing. Technologische en maatschappelijke ontwikkelingen stellen hoge eisen aan organisaties, en vragen om wendbaarheid. Hij benoemt daarin de uitdagingen en introduceert vier fundamentele krachten in een organisatie, die als een vliegwiel op versnelling en voortdurende verandering werken. Die vier krachten zijn: • Verlangen ontsluiten • Vertrouwen geven • Vermogen ontwikkelen • Verantwoordelijkheid nemen Zijn model brengt de samenhang en werking van die krachten – van binnen naar buiten, van visie naar dagelijkse praktijk – eenvoudig in beeld. Alle aspecten die een rol spelen bij (duurzame) verandering komen in één overzicht bij elkaar: waar zitten de pijnpunten, waar zitten de kansen? Dit boek is tegelijk ook een herbezinning op strategieontwikkeling en instrumenten als Lean, Agile en Scrum. Praktisch, fundamenteel en alomvattend. Edwin Tuin is als zelfstandig consultant gespecialiseerd in organisatieverandering. Hij was onder meer werkzaam bij Accenture, KPMG en Atos Consulting en werkte voor opdrachtgevers als ABN AMRO, Koninklijke BAM, SNS Reaal en Haribo. Hij verbindt de laatste inzichten op het gebied van leiderschap, organisatiepsychologie en cultuur met zijn informatiekundige en strategische ervaring. Tuin bouwt met zijn unieke kijk voort op inzichten van denkers als Covey, Semler, Sinek en Senge.
Lees meer
9,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook


Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047010289

Edwin Tuin

Edwin Tuin

Edwin Tuin is als zelfstandig consultant gespecialiseerd in organisatietransformatie. Hij was onder meer werkzaam bij Accenture en kpmg Consulting en voor opdrachtgevers als abn amro, Allianz, sns reaal en Haribo. Hij verbindt de laatste inzichten op het gebied van leiderschap, organisatiepsychologie en cultuur met zijn informatiekundige en strategische ervaring. Zijn unieke kijk bouwt voort op inzichten van mensen als Covey, Semler, Sinek en Senge.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights