Customer experience in de praktijk

Manfred van Gurchom

klantervaring als spil van uw bedrijf

Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken' wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoeu de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Zo blijft u relevant voor uw klanten en kunt u het verschil maken ten opzichte van uw concurrenten.

€ 22,99 Paperback / softback Op voorraad

Een eigen, vernieuwende kijk (...) een praktisch overzicht van wat klantbeleving is en wat het voor uw organisatie kan betekenen. - Sales Management

  • Customer experience in de praktijk - Manfred van Gurchom
  • afbeelding 2
ISBN
9789047007081
Pagina's
Onbekend
Type
Paperback / softback
Afmeting
211 mm x 135 mm x 20 mm
Gepubliceerd
maart 2014
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
Marketing
Serie
Business bibliotheek


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Gerelateerde boeken