De commerciële revolutie

Wessel Berkman

Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen. Je hebt vast al gemerkt dat technologie het gedrag van klanten totaal veranderd heeft. Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren. Een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven: je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.

Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je die concreet moet inrichten om toekomstbestendig te zijn, dan is dit boek voor jou.

De fundamenten onder de Commerciële Revolutie zijn:

Social Selling: data gebruiken om je potentiële en huidige klanten beter te leren kennen en ze echt te verrassen op hun latente behoeften.

Salesart-Experience: klantdroom-denken: samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en hun persoonlijke dromen.

Fan4Fan Excellence: van je klant een verkoper maken die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt.

Als je dit boek hebt gelezen, kun je niet meer ontkennen dat je weet wat je moet doen om je organisatie significant te laten groeien. Join the revolution!
€ 34,99 Hardback Op voorraad
Lees hier het eerste hoofdstuk
  • De commerciële revolutie - Wessel Berkman
  • afbeelding 2
ISBN
9789047010043
Pagina's
192
Afmeting
246 mm x 195 mm x 22 mm
Gepubliceerd
31-03-2017
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
Management algemeen


Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Gerelateerde boeken