De curve

Nicholas Lovell

geld verdienen in het digitale tijdperk

Door globalisering en internet zijn producten prijsstrategie tegenwoordig de lastigste thema s voor elk bedrijf. Er is altijd wel een concurrent goedkoper, beter, groter dan jij en iedereen kan die concurrent nu vinden. Nicholas Lovell biedt een oplossing voor dit probleem met zijn revolutionaire concept van de Curve. Prijs en product kunnen geen vaste gegevens meer zijn, maar moeten punten worden op een glijdende schaal. Denk bijvoorbeeld aan een muzikant die zijn nieuwe album online gratis weggeeft, maar nog steeds geld verdient aan de gelimiteerde luxe editie voor de echte fans. Hetzelfde geldt voor Skype, waar een kleine groep betalende gebruikers de gratis dienst mogelijk maakt. 

Net als The Long Tail biedt De Curve een radicaal nieuw concept, dat het denken over product en prijs blijvend zal beïnvloeden.

€ 15,00 Paperback / softback Op voorraad
  • De curve - Nicholas Lovell
  • afbeelding 2
ISBN
9789047006237
Pagina's
Onbekend
Afmeting
211 mm x 135 mm x 25 mm
Gepubliceerd
05-12-2013
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
Economie en bedrijf algemeen


Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Gerelateerde boeken