De ultieme vraag 2.0

Frederick Reichheld, Rob Markey

hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

'Zou u ons aan een vriend aanraden?' Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je 'tegenstanders' (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en 'promoters' (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In deze volledig herziene en uitgebreide editie tonen Fred Reichheld en zijn collega Rob Markey aan dat NPS voor buitengewone resultaten zorgt. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Nieuw zijn de vele praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.
€ 29,99 Paperback / softback Op voorraad
Lees hier het eerste hoofdstuk
  • De ultieme vraag 2.0 - Rob Markey
  • afbeelding 2
ISBN
9789047009450
Pagina's
288
Afmeting
231 mm x 152 mm x 28 mm
Gepubliceerd
31-05-2016
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
Management algemeen


Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in