Digitale verleiding

Maurits Kaptein

hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

Van de bezoekers van een gemiddelde boekwinkel loopt 25 procent daadwerkelijk met een boek naar buiten. Online marketeers schreeuwen het al van de daken als 5 procent iets koopt. Ze bereiken dus wel meer mensen online, maar zijn niet erg succesvol. Het verschil zit ’m in de beïnvloeding zoals die door goede verkopers wordt toegepast. Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. De intuïtie van de rasverkoper – komt deze klant voor de specs? Voor een koopje? Omdat hij ‘erbij wil horen’? – kan tegenwoordig digitaal gesimuleerd worden, zodat je voor elke bezoeker de beste verleidingsstrategie kunt inzetten. Kaptein vertelt levendig en baseert zich op cutting edge onderzoek.

€ 19,95 Paperback / softback Op voorraad
Lees hier het eerste hoofdstuk

Quotes

Bam! Alsof je bij hem aan de keukentafel zit. Op een superheldere manier legt Maurits uit hoe de toekomst van online marketing ingrijpend zal veranderen. - Stefan Wobben, Concept7 designers

Onmisbaar voor elke marketeer die wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden. Iedere goeie marketeer dus. - marketingfacts.nl

  • Digitale verleiding - Maurits Kaptein
  • afbeelding 2
ISBN
9789047005452
Pagina's
192
Afmeting
210 mm x 136 mm x 22 mm
Gepubliceerd
22-01-2013
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
Marketing
Website
http://www.digitaleverleiding.nl/


Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Gerelateerde boeken