Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen

Wijnand Jongen

de toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is

Editie Vlaanderen
De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn.

Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.
€ 24,99 Paperback / softback Op voorraad
Lees hier het eerste hoofdstuk
  • Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen - Wijnand Jongen
  • afbeelding 2
ISBN
9789047010869
Pagina's
320
Afmeting
231 mm x 150 mm x 24 mm
Gepubliceerd
28-04-2017
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
E-handel


Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in