Het membership-model

wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kan leren

Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt opzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn.
Lees meer
14,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook


Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008989
  • Vertaler: Robert Neugarten

Robbie Kellman Baxter

Robbie Kellman Baxter

Robbie Kellman Baxter studeerde af aan Harvard en Stanford en was daarna ruim twintig jaar adviseur in Silicon Valley voor onder meer Oracle, Netflix, Yahoo en eBay. Momenteel leidt ze adviesbureau Peninsula Strategies, dat zowel online start-ups als gevestigde bedrijven helpt met hun klantenbinding en de bijbehorende interne organisatie.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights