Ik heb jouw kaas gepikt

creëer je eigen verandering

'Wie heeft mijn kaas gepikt?', een klassieker onder de businessboeken, stelt dat mensen zich moeten aanpassen aan veranderingen en niet moeten vasthouden aan hun Kaas, metafoor voor zekerheden. Toch schiet het basisidee dat je flexibel moet reageren op veranderende omstandigheden tekort als je werkelijk ondernemend en innovatief wilt zijn. De nieuwe parabel Ik heb jouw kaas gepikt! gaat ook over muizen in een doolhof, maar zet de lezer ertoe aan de grenzen van zijn of haar kunnen te verleggen. Actief onderzoek (zit ik wel vast in deze doolhof?) en de omstandigheden naar je hand zetten (ik verplaats mijn Kaas zelf) zijn veel beter dan passief reageren. Waar Wie heeft... bedoeld is voor hen die ongevraagd in veranderingen terechtkomen, is 'Ik heb jouw kaas gepikt!' geschreven voor mensen die zelf aan zet willen blijven. Dit boek is een bron van inspiratie voor managers die hun medewerkers ertoe willen aansporen meer verantwoordelijkheid en inzet bij het werk te tonen - en voor die medewerkers zelf natuurlijk.

Lees meer
20,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008774
  • Pagina's: 112 pagina's
  • Vertaler: Anne Marie Koper

Deepak Malhotra

Deepak Malhotra

Deepak Malhotra is hoogleraar aan Harvard Business School. Hij werd al meerdere malen onderscheiden voor zijn publicaties, op het gebied van management, psychologie en onderhandelen. Ook in tv-programma’s is hij een graag geziene autoriteit.

Meer boeken van deze auteur

Dit boek is onderdeel van Business bibliotheek

Geverifieerd door MonsterInsights