Verwacht

 
 
  • Van social media naar social thing social thinking

    ISBN 9789047011446
    Haak aan… of haak af   Het medialandschap is in een hoog tempo aan het veranderen. Social media spelen daarbij een cruciale rol. Maar hoe zet je social media nou strategisch in, zodat ze concreet bijdragen aan je doelstellingen? Want alleen een bedrijfspagina op Facebook, wat twitteren en met z’n allen op LinkedIn zitten… daar bereik je je doelgroep niet meer mee. De...
    € 24,99
  • Ontketen creativiteit en innovatie

    ISBN 9789047012085
    In Spelen! betoogt Peter Ros dat de volgende stap in de ontwikkeling van mens en organisatie een eeuwenoud principe is: de balans herstellen tussen orde en chaos. Niet méér orde en regels, maar een beetje chaos en meer vertrouwen. De mens neigt immers naar het optimaliseren van het bekende, terwijl vernieuwing vaak in het onbekende schuilt. Met heldere analyses, aansprekende voorbeelden en een positieve lens onderzoekt Ros de potentie van het onbekende. Dit boek is niet zozeer...
    € 20,00
  • ISBN 9789025449919
    In ‘Stervensgelukkig’ van Anneliese Mackintosh vindt Ottila McGregor, dertig jaar, dat het hoog tijd is om haar leven op de rails te krijgen. Ze stopt met drinken en vreemdgaan, en is vastbesloten eindelijk het geluk te vinden. Eitje, toch? Nou nee. Om te beginnen is er haar beste vriendin Grace, die vindt dat aan jezelf sleutelen iets voor veertigers is. Dan heb je nog haar zus Mina, die psychische problemen heeft, misschien wel door Ottila’s schuld. En ten slotte is er Thales,...
    € 21,99