Marketing & sales

Sorteer de boeken op


 
<<
 
  • ISBN 9789047008910
    Het stellen van de juiste vragen is een van de krachtigste manieren om mensen aan het denken te zetten. Een goede vraag is kritiekloos en laat de ontvanger de ruimte zelf het antwoord of de oplossing te bedenken. Daardoor is het veel aannemelijker dat hij of zij ook echt initiatief zal nemen om veranderingen in gang te zetten. Dit scheurboek bevat 365 vragen over alle facetten van een organisatie, die de lezer een jaar lang laten nadenken over kleine of grote verbeterpunten. Met bijdragen...
    € 14,99
  • Hoe commercie en media vechten om in ons hoofd te komen

    ISBN 9789047007289
    De hele dag door word je omgeven door reclame in allerlei vormen: op posters en abri’s, via social media, per e-mail of in je Google-resultaten. Tim Wu laat in zijn boek 'Aandacht is het nieuwe goud' overtuigend zien dat je het product bent van de ‘handelaren in aandacht’: bedrijven die jouw kostbare tijd vangen om die voor grof geld door te verkopen. Gevolg: een wereld waarin afleiding en gebrek aan diepgang hoogtij vieren. 'Aandacht is het nieuwe goud' leest...
    € 29,99
  • wat elke ondernemer, verkoper of marketeer moet weten over prijsstelling

    ISBN 9789047008828
    Hoe bepaal je de prijs van je product of dienst? Wat doe je als de concurrent de prijzen verlaagt? Wanneer rond je prijzen af en wanneer juist niet? Wat is de psychologie achter een prijskaartje? Altijd prijs brengt talloze beproefde prijstactieken en de deskundigheid van verschillende prijsexperts samen in één handzame gids. Het boek barst van de aansprekende praktijkvoorbeelden en geeft antwoord op vragen waar elke ondernemer, verkoper of marketeer vroeg of laat tegenaan loopt....
    € 20,00
  • handboek voor koop, verkoop en buy-out van bedrijven

    ISBN 9789047002765
    Bedrijf te koop is een praktische introductie op alle relevante aspecten bij de koop of verkoop van een onderneming. Stap voor stap worden de verschillende fases in het overnameproces behandeld, van de aan- en verkoopstrategie tot het post-acquisitieproces. Hierbij worden alle facetten uitgebreid belicht; het  zoekproces, onderhandelingen, waarderingen, due diligence, structurering van de transactie, impact op de jaarrekening en fiscale en juridische aandachtspunten...
    € 34,50
  • strategisch omgaan met disruptieve innovatie

    ISBN 9789047007678
    Gevestigde bedrijven lopen groot gevaar. Met name de bedrijven die een uitgekristalliseerd proces of een specialistisch product hebben, kunnen zomaar ingehaald worden door een nieuwkomer op de markt, die met goedkope technologie of een ander proces dezelfde of zelfs hogere kwaliteit biedt. Dit is het proces van Big Bang Disruption. De bekendste voorbeelden zijn Booking.com, dat reisbureaus overbodig maakte (en nu zelf lijkt te worden ingehaald door Airbnb), en Amazon, dat de traditionele...
    € 24,99
  • snel en effectief plannen met OGSM

    ISBN 9789047008408
    Iedereen heeft plannen. Zakelijk en privé. Maar we realiseren onze plannen vaker niet dan wel. Dat komt omdat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben. Met dit boek leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: één A 4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete...
    € 14,99
  • klantervaring als spil van uw bedrijf

    ISBN 9789047007081
    Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken' wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoeu de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van...
    € 22,99
  • Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

    ISBN 9789047010043
    De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen. Je hebt vast al gemerkt dat technologie het gedrag van klanten totaal veranderd heeft. Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren. Een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven: je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode...
    € 34,99
  • leer inspelen op lastige situaties

    ISBN 9789047005513
    Onderhandelen blijft lastig. Met name omdat een onderhandeling altijd anders loopt dan je van tevoren had gedacht. En dat is ook het geheim van toponderhandelaars: zij weten dat de factoren waar je mee te maken hebt voortdurend veranderen. Je weet waar je naartoe wilt, maar hoe je er moet komen is altijd weer een verrassing. Michael Wheeler geeft praktisch advies en beschrijft een aantal strategieën die je onder verschillende omstandigheden kunt inzetten. Hij leert je hoe je je onzekerheid...
    € 24,99
  • dat wat alles verandert

    ISBN 9789047000877
    Vertrouwen is voor velen nog altijd ontastbaar, soft en een sociale waarde, maar volgens Stephen M.R. Covey is vertrouwen een keihard economisch meetbaar managementinstrument. Hij legt uit waarom vertrouwen de kritische succesfactor is van de nieuwe economie. Vervolgens laat hij zien hoe u dat vertrouwen wekt en geeft, zowel aan uw medewerkers als aan uw klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden, waardoor uw organisatie meer snelheid maakt, minder kosten...
    € 29,90
  • waarde creëren samen met de klant

    ISBN 9789025424770
    Consumenten zijn tegenwoordig goed geïnformeerd, en maken deel uit van allerlie netwerken waarin ze contact hebben met andere consumenten én met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkeden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy...
    € 31,90
  • hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

    ISBN 9789047009450
    'Zou u ons aan een vriend aanraden?' Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je 'tegenstanders' (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en 'promoters' (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw...
    € 29,99
  • hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

    ISBN 9789047005452
    Van de bezoekers van een gemiddelde boekwinkel loopt 25 procent daadwerkelijk met een boek naar buiten. Online marketeers schreeuwen het al van de daken als 5 procent iets koopt. Ze bereiken dus wel meer mensen online, maar zijn niet erg succesvol. Het verschil zit ’m in de beïnvloeding zoals die door goede verkopers wordt toegepast. Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden...
    € 19,95
  • de psychologie van beinvloeding begrijpen en gebruiken

    ISBN 9789047009610
    Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden daartoe (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrity's, nudging en veel (te veel) informatie. Met wisselend succes. Wetenschappers...
    € 19,99
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    Een idee aub gaat over het bedenken van ideeën. En hoe je dit elke dag weer kunt doen. In dit boek presenteert reclamemaker Erik Kessels aan de hand van ruim veertig statements de do’s en don’ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft je de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijk krijg je een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers....
    € 19,99
 
<<

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda