Marketing & sales

 
 
  • klantervaring als spil van uw bedrijf

    ISBN 9789047007081
    Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken' wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoeu de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van...
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Deel vier van De Cazalets, 'Bevrijding', ligt in de boekhandel! 'Lichte jaren' (deel 1) kreeg vijf sterren in AD Ma… https://t.co/syRrLIfC69
  • "Ik denk dat schrijfster Shirley Jackson erg tevreden zou zijn", aldus Stephen King over de Netflix-serie 'The Haun… https://t.co/9ebF7IP6YM
  • @parmandotv sprak Michel van Eeten over zijn roman 'Heilige middelen'. Wat gebeurt er als je beperkingen van een hu… https://t.co/bdMRaA8vzl
  • Morgen (20/10): Adriaan van Dis, Joris Luyendijk en Zihni Özdil zoomen in op onze samenleving. Onder andere over po… https://t.co/83nv6Xl5Oj
  • Vier ballen in @nrc voor 'De goede zoon' van Rob van Essen! ‘De bevreemding van de hoofdpersoon werkt door in de le… https://t.co/5bdgtfUhsH