Marketing & sales

 
 
  • de ongeschreven regels van het spel

    ISBN 9789047005131
    De ongeschreven regels van het spel

    Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het te beseffen. Voor een nieuwe baan, een subsidie, om iets te verkopen, om regels van de overheid te veranderen. Lobbyen loont. Als je de kneepjes van het vak maar kent. Het bestuur van de voetbalclub, de directeur, de ambtenaar,...
    € 32,50
  • wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren

    ISBN 9789047008972
    Netflix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-prijs. De klant is koning: het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offline toepasbaar? Kellman Baxter meent van wel, en toont dat aan met cases van Starbucks, t-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele anderen. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte,...
    € 27,99
  • nieuwe business ontdekken in een veranderende markt

    ISBN 9789047005711
    Meer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar kennis omtrent hun klanten. Wat beweegt ze, wat bepaalt hun gedrag? Maar al te vaak hanteren we nog het model van de rationele consument, die wikt en weegt en dan besluit. We weten dat het model tekort schiet, maar wat moeten we dan? In dit boek laten Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen zien hoe het anders kan. Hun aanpak, gebaseerd op de human sciences (onder...
    € 25,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda