Marketing & sales

 
 
  • de toekomst van retail die altijd verbonden is

    ISBN 9789047009948
    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering...
    € 24,99
  • de toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is

    ISBN 9789047010869
    Editie Vlaanderen
    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn.

    Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering...
    € 24,99
  • de ongeschreven regels van het spel

    ISBN 9789047005131
    De ongeschreven regels van het spel

    Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het te beseffen. Voor een nieuwe baan, een subsidie, om iets te verkopen, om regels van de overheid te veranderen. Lobbyen loont. Als je de kneepjes van het vak maar kent. Het bestuur van de voetbalclub, de directeur, de ambtenaar,...
    € 29,95
  • wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren

    ISBN 9789047008972
    Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een 'all you can eat'-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine...
    € 26,99
  • nieuwe business ontdekken in een veranderende markt

    ISBN 9789047005711
    Meer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar kennis omtrent hun klanten. Wat beweegt ze, wat bepaalt hun gedrag? Maar al te vaak hanteren we nog het model van de rationele consument, die wikt en weegt en dan besluit. We weten dat het model tekort schiet, maar wat moeten we dan? In dit boek laten Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen zien hoe het anders kan. Hun aanpak, gebaseerd op de human sciences (onder...
    € 24,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda