Marketing & sales

 
 
  • how the internet knows what makes you tick

    ISBN 9789047008729
    On average, merely five in every hundred visitors of online stores actually purchase a product. This, despite the fact that in offline, brick and mortar stores more than twenty-five out of a hundred visitors make a purchase. Why is this gap so large? The answer can partly be found in the ways in which vendors adapt their promotional appeals to the unique individual preferences and needs of their customers. Based on insights from behavioral economics, marketing, and his own groundbreaking...
    € 19,99
  • ISBN 9789025496135
    Michael Porters gedachtegoed is onverminderd populair. Wie over concurrentiestrategie nadenkt, kan niet om hem heen. Met name het vijfkrachtenmodel (Competitive Forces) en het  waardeketenmodel (Value Chain) zijn bekend bij elke manager. Terecht, want zijn analyse van de issues rond concurrentie is eenvoudig en allesomvattend. Deze bundel artikelen bewijst eens te meer de blijvende waarde van Porters inzichten. De oproep om investeerders en bedrijfsleiding samen...
    € 29,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda