Marketing & sales

Sorteer de boeken op


 
<<
 
  • het boek voor verkopers die denken dat ze geen verkoper zijn

    ISBN 9789047008521
    Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en zelfzuchtige geldwolf. Dat beeld is zo hardnekkig, dat ook verkopers zelf zijn gaan geloven dat je zonder wolvenstreken nooit een goede verkoper wordt. Onzin! In dit boek rekent Yuri van der Sluis voorgoed af met deze illusie. In deze digitale, transparante wereld is een succesvolle verkoper eerder een loyale hond die begaan is met zijn klanten en streeft naar duurzame klantrelaties. Iemand op wie je kunt...
    € 14,99
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 21,99
 
<<

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda