Lees en leef je in – #educateyourself 2.0

In vervolg op de #educateyourself-campagne van vorig jaar start Atlas Contact met de actie Lees en leef je in – #educateyourself 2.0. De campagne bestaat uit advertenties in kranten en tijdschriften en een online campagne via sociale media.

Marketingmanager Taïs Vezo over deze campagne: “We kregen vanuit boekhandels en bibliotheken veel vraag naar boeken over dit onderwerp: steeds meer mensen willen lezen over de gevolgen van racisme, welke oplossingen ervoor zijn en over het streven naar een inclusieve samenleving. Dat is een goede ontwikkeling.”

Er is een leeslijst samengesteld met boeken die stof tot nadenken geven. Bekijk ze op de themapagina.

De titels:

Fictie

Non-fictie

Business Contact

Meer nieuws

  • Niña Weijers met ‘Cassandra’ winnaar van de E. de Perronprijs 2022/23.

    23 april 2024

     Niña Weijers is met Cassandra de winnaar van de E. du Perronprijs 2022/23. De E. du Perronprijs is een initiatief van de gemeente Tilburg en Tilburg University. De prijs wordt uitgereikt sinds...

    Lees het hele bericht
  • 22 april: de Dag van de Aarde met de première van ‘Our Blue World’, waarin Li An Phoa (‘Drinkbare Rivieren’) een rol speelt

    22 april 2024

    Maandag 22 april was het Earth Day, de Dag van de Aarde, en ging de film ‘Our Blue World’ in première in New York. De Dag van de Aarde is een dag die in het teken staat van milieubescherming en h...

    Lees het hele bericht
Geverifieerd door MonsterInsights