Altijd prijs

Frans Visser

wat elke ondernemer, verkoper of marketeer moet weten over prijsstelling

Prijsbeleid. Elke ondernemer heeft ermee te maken, maar het krijgt zelden de aandacht die het verdient. En dat terwijl deskundigen het erover eens zijn dat een slimme prijsstelling vrijwel zeker je omzet en winst zal vergroten! Bovendien kost prijsbeleid niets en werkt het sneller en effectiever dan andere marketinginstrumenten. Boeken over prijsbeleid zijn vaak taai en wetenschappelijk, terwijl draaien aan de prijsknop juist een heel boeiende manier is om consumentengedrag en waardeperceptie te beïnvloeden. Altijd prijs geeft een actueel overzicht van beproefde en veelbelovende prijsstrategieën en -tactieken. De talloze praktijkvoorbeelden maken het toepasbaar en inspireren om zelf te experimenteren. Altijd prijs is misschien wel het eerste boek over prijsbeleid waarin recente inzichten uit uiteenlopende vakgebieden als economie, psychologie en communicatie worden geïntegreerd in één praktische gids. Het geeft antwoord op vragen waar elke ondernemer, verkoper of marketeer vroeg of laat tegenaan loopt: hoe verhoog je prijzen zonder klanten te verliezen? Wanneer rond je prijzen af en wanneer juist niet? Hoe werkt de psychologie achter psychologische prijzen? Wat zet je wel op het prijskaartje en wat vooral niet? Wat doe je als de concurrent de prijzen verlaagt? Op deze en vele andere vragen geeft dit boek antwoord. Onmisbaar voor iedere ondernemer of professional die zich nu nog een prijsanalfabeet voelt.
€ 20,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047008828
Pagina's
160
Type
Paperback / softback
Afmeting
211 mm x 134 mm x 13 mm
Gepubliceerd
november 2015
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Genre
Bedrijfskunde algemeen


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Gerelateerde boeken