De businessromanticus

Tim Leberecht

hoe je in iedere baan betekenis kunt vinden

Volgens Tim Leberecht leggen bedrijven veel te veel nadruk op alleen maar winst en omzet, terwijl klanten juist trouw zijn aan bedrijven die uitblinken belangrijker vinden dan winst, die geweten combineren met een fantastisch product. Die 'zachte' kant van het zakendoen zorgt bovendien voor betrokkenheid en voldoening bij werknemers.

Leberecht moedigt je aan om de lat hoger te leggen, meer van jezelf te geven en de romantiek terug te brengen in werk en leven. Hij barst van de slimme ideeën en het boek zit dan ook vol met voorbeelden van sociale, innovatieve bedrijven, groot en klein.

€ 25,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047006718
Pagina's
320
Type
Paperback / softback
Vertaler
Carla Zijlemaker
Afmeting
211 mm x 134 mm x 24 mm
Gepubliceerd
april 2015
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Dit boek in de pers

Leberecht laat zien hoe onze levens kunnen veranderen als we onze idealen en dromen niet meer thuislaten. Als meer mensen en bedrijven zijn adviezen zouden opvolgen, zouden we meer voldoening halen uit ons werk. - Adam Grant, auteur van Give and Take