De empathiefactor

Marie R. Miyashiro

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking.

Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.
€ 25,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047005186
Pagina's
288
Type
Paperback / softback
Vertaler
Robert Neugarten
Afmeting
230 mm x 150 mm x 22 mm
Gepubliceerd
juni 2012
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Serie
Business bibliotheek


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in