Het geheim van bol.com

Michel Schaeffer

over dromen en doen, pionieren en groeien

Een uniek kijkje achter de schermenIn de bestseller ‘Het geheim van bol.com’ geeft Michel Schaeffer, die vanaf de beginjaren deel uitmaakte van het team, een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in het tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte. Bol.com is een Nederlands succesverhaal en weet al vele jaren lang vriend en vijand te verbazen. Een fascinerend verhaal over groot durven denken, omgaan met succes en teleurstellingen en de drang naar continue vernieuwing, dat je zal inspireren je eigen grootse dromen na te jagen.
€ 12,50 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047010937
Pagina's
336
Type
Paperback / softback
Afmeting
210 mm x 135 mm x 32 mm
Gepubliceerd
augustus 2019
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Website
hetgeheimvanbol.com


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Dit boek in de pers

Het geheim van bol.com staat vol smakelijke anekdotes, waarbij Schaeffer niemand spaart.’ – NRC Handelsblad

‘Het is meer een jongensboek dan een managementboek geworden, met tal van interessante anekdotes uit de directiekamer van bol.com.’ – Twinkle

‘Het is vooral het verhaal zelf dat het werk doet met een prettig ritme.’ – Emerce

‘Schaeffer beschrijft op meeslepende wijze hoe binnen het bedrijf steeds groter wordt gedacht.’ – Boekblad

‘Een heel fris en snel geschreven boek, dat je direct meetrekt in het avontuur dat bol.com duidelijk is geweest voor de auteur. […] Een pageturner over een aansprekend bedrijf dat iedereen kent!’ – A. van Steensel, Managementboek

‘Het fascinerende verhaal over het opnieuw uitvinden van winkelen.’ – Marketingfacts

‘De geschiedenis van bol.com leest als een digitale evolutietheorie.’ – Het Laatste Nieuws

‘De voormalige marketingdirecteur schrijft met de nodige zelfspot over de veertien jaar die hij meemaakt bij de start-up, die uitgroeide tot het leidende e-commerce-bedrijf van Nederland.’ – Financieel Dagblad

‘Waardevolle inzichten voor iedere ondernemer.’ – Management Scope

De schrijfstijl is die van een spannend jongensverhaal.– Clou