Het moment van inzicht

Christian Madsbjerg, Mikkel B. Rasmussen

nieuwe business ontdekken in een veranderende markt

Meer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar kennis omtrent hun klanten. Wat beweegt ze, wat bepaalt hun gedrag? Maar al te vaak hanteren we nog het model van de rationele consument, die wikt en weegt en dan besluit. We weten dat het model tekort schiet, maar wat moeten we dan? In dit boek laten Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen zien hoe het anders kan. Hun aanpak, gebaseerd op de human sciences (onder meer sociologie, psychologie en antropologie), leidt tot een nieuwe visie op de consument. Door emoties, gedrag en sociale context te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren kwamen ze tot vijf heldere stappen die elke marketeer, ondernemer en productmanager op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten, nieuwe klanten.

€ 25,99 Paperback / softback Niet op voorraad
ISBN
9789047005711
Pagina's
Onbekend
Type
Paperback / softback
Vertaler
Vanja Walsmit
Afmeting
231 mm x 150 mm x 17 mm
Gepubliceerd
april 2014
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in