Leiderschap in loyaliteit

Sandy Rogers, Leena Rinne, Glenn Vergoossen

De winnende mindset voor trouwe klanten

In een wereld waarin klanten met één muisklik overstappen naar een andere aanbieder en een paar matige beoordelingen op internet er al voor zorgen dat ze van een aankoop afzien, is er meer nodig om klanten aan je te blijven binden. Het begint bij een nieuwe mindset van drie kernprincipes: empathie, verantwoordelijkheid en vrijgevigheid. Door je empathisch op te stellen bouw je een echte band op met je medewerkers en klanten. Als je vervolgens laat zien dat je je verantwoordelijk voelt voor hun doelen en behoeften versterk je die relatie. En door je kennis met hen te delen en hen te verrassen met onverwachte extra’s zorg je ervoor dat ze je nog meer gaan waarderen. In Leiderschap in loyaliteit vertellen experts Sandy Rogers, Leena Rinne en Glenn Vergoossen hoe je deze mindset aanleert én hoe je die verspreidt door je hele organisatie – want pas als alle medewerkers ervan doordrongen zijn, maak je echt het verschil. Aan de hand van een helder stappenplan en vele praktijkvoorbeelden laten de auteurs je zien hoe je trouwe klanten krijgt.
€ 26,99 Paperback / softback Nog niet verschenen
ISBN
9789047013075
Pagina's
256
Type
Paperback / softback
Verwacht
augustus 2019
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Dit boek in de pers

‘Een geweldig boek voor organisaties die blije klanten willen met passie voor hun merk.’ – Tony Hsieh, CEO van Zappos.com