Leiderschap in loyaliteit

Sandy Rogers, Leena Rinne, Glenn Vergoossen

De winnende mindset voor trouwe klanten

In ‘Leiderschap in loyaliteit’ laten Rogers, Rinne en Vergoossen zien hoe je deze mindset aanleert en verspreidt door je hele organisatie. Want pas als alle medewerkers ervan doordrongen zijn, maak je echt het verschil. Sandy Rogers, Leena Rinne en Glenn Vergoossen, loyaliteitexperts van FranklinCovey, doen in ‘Leiderschap in loyaliteit’ een nieuwe mindset uit de doeken, gebaseerd op drie kernprincipes: empathie, verantwoordelijkheid en generositeit. In een wereld waarin klanten met één muisklik overstappen naar een andere aanbieder en zich sterk laten beïnvloeden door een matige recensie op internet, is er steeds meer nodig om klanten aan je te blijven binden. Door je empathisch op te stellen bouw je een echte band op met je medewerkers en klanten. Als je vervolgens laat zien dat je je verantwoordelijk voelt voor hun doelen en behoeften versterk je die relatie. En door je kennis met hen te delen en hen te verrassen met onverwachte extra’s zorg je ervoor dat ze je nog meer gaan waarderen.
€ 26,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047013075
Pagina's
256
Type
Paperback / softback
Afmeting
211 mm x 136 mm x 22 mm
Gepubliceerd
augustus 2019
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Dit boek in de pers

‘Een geweldig boek voor organisaties die blije klanten willen met passie voor hun merk.’ – Tony Hsieh, CEO van Zappos.com