Make Dust or Eat Dust 2.0

Roland van Kralingen

Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

Make Dust or Eat Dust 2.0 is een handzaam boekje voor alle professionals die zich bezig houden met het creëren van meerwaarde – ondernemers, managers, ontwerpers, marketing-directeuren, reclamemakers – en voor wie het cruciaal is om continu een vinger aan de pols te houden bij wat er in de maatschappij speelt. Het vraagt om niet aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen om als groot of klein bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om meerwaarde te creëren die relevant en duurzaam is. Dit boek laat zien hoe je als bedrijf met jouw merk en producten kunt inspelen op de turbulente tijdgeest. Make Dust or Eat Dust 2.0 inspireert, verrast, zet aan tot denken en stimuleert de creativiteit.
€ 15,00 Paperback / softback Nog niet verschenen
ISBN
9789047014362
Pagina's
144
Type
Paperback / softback
Verwacht
juli 2020
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in