Verwacht

 
 
  • Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

    ISBN 9789047014362
    Make Dust or Eat Dust 2.0 is een handzaam boekje voor alle professionals die zich bezig houden met het creëren van meerwaarde – ondernemers, managers, ontwerpers, marketing-directeuren, reclamemakers – en voor wie het cruciaal is om continu een vinger aan de pols te houden bij wat er in de maatschappij speelt. Het vraagt om niet aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen om als groot of klein bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om meerwaarde te creëren...
    € 15,00
  • Grote en kleine stappen om organisaties wendbaar en weerbaar te maken

    ISBN 9789047013693
    Twee jonge leidinggevenden in de roerige media-industrie moesten hun organisaties fundamenteel aanpassen om een spoedige neergang af te wenden. Ze maakten slim gebruik van informatie en nieuwe technologie, maar dat was niet de kern van de oplossing. Die bleek te liggen in verbinding tussen mensen binnen en buiten de organisatie. Van Leeuwe en Van de Peppel beschrijven hun avontuurlijke reis, waarin ze medewerkers naar een hoger niveau tilden en bestendige klantrelaties bouwden....
    € 19,99
  • ISBN 9789025461836
    In 1980 debuteerde Julian Barnes met Metroland, een Bildungsroman zoals alleen hij het kon schrijven, over de schoolvrienden Christopher en Toni en hun pogingen om de wereld buiten hun saaie voorstad te ontdekken. Ter ere van dit veertigste jubileum verschijnt deze midprice uitgave, met een nieuw voorwoord van de auteur.
    € 15,00
 

Blader hier door onze meest recente aanbiedingsbrochures.