Marketing & sales

 
 
  • hoe commercie, media en politiek vechten om in ons hoofd te komen

    ISBN 9789047007289
    De hele dag door word je omgeven door reclame in allerlei vormen: op posters en abri’s, via social media, per e-mail of in je Google-resultaten. Tim Wu laat in zijn boek 'Aandacht is het nieuwe goud' overtuigend zien dat je het product bent van de ‘handelaren in aandacht’: bedrijven die jouw kostbare tijd vangen om die voor grof geld door te verkopen. Gevolg: een wereld waarin afleiding en gebrek aan diepgang hoogtij vieren. 'Aandacht is het nieuwe goud' leest...
    € 32,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • RT @vlogboek: 'Geweldig dat je het hier over hebt, aangezien stijl, en het oproepen van een gevoel, iets heel subjectiefs en ongr… https://t.co/JI7zWwB5gp
  • Prachtige recensie van 'Komijnsplitsers' van @MLRijneveld in @volkskrant: ‘De nieuwe bundel van Marieke Lucas Rijne… https://t.co/Lqhu3oIOOk
  • Hoe vrij zijn we als we over seks praten? Afgelopen week raadde @rosanhollak 'Sekscultuur' van Bettina Stangneth a… https://t.co/GtoqikA4hp
  • RT @evavriend: Blij met de zesde druk van Eens ging de zee hier tekeer en daarom geef ik drie gesigneerde boeken weg onder retweet… https://t.co/82YSiqhV3x
  • Vanaf vandaag in de boekhandels: 'Het Zustertapijt' van de Noorse Lars Mytting, deel twee van de 'Zusterklokken'-tr… https://t.co/w3Yt5SXJpz