Marketing & sales

 
 
  • hoe commercie, media en politiek vechten om in ons hoofd te komen

    ISBN 9789047007289
    De hele dag door word je omgeven door reclame in allerlei vormen: op posters en abri’s, via social media, per e-mail of in je Google-resultaten. Tim Wu laat in zijn boek 'Aandacht is het nieuwe goud' overtuigend zien dat je het product bent van de ‘handelaren in aandacht’: bedrijven die jouw kostbare tijd vangen om die voor grof geld door te verkopen. Gevolg: een wereld waarin afleiding en gebrek aan diepgang hoogtij vieren. 'Aandacht is het nieuwe goud' leest...
    € 32,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Zaterdag 22 februari vindt de jaarlijkse herdenking plaats van Anton de Kom. Tijdens een programma van… https://t.co/RLCGYSmyij
  • Mooi initiatief waar ook veel auteurs van ons aan meedoen: 75 auteurs voor 75 jaar vrijheid. @Comite4en5meihttps://t.co/KCEhlbXDDK
  • Eva Vriend legt de pijn van de polder bloot in haar boek 'Eens ging de zee hier tekeer': ‘Onze toekomst maakte van… https://t.co/5ST3n0zQAB
  • Vandaag verschijnt ‘De Goldbergvaraties’ van Pulitzer Prijs-winnaar&Washington Post-criticus Philip Kennicott. Over… https://t.co/vjQucReqbj
  • 'Salomon Kroonenberg weet de ingewikkelde materie inzichtelijk te maken.' Bespreking van zijn boek 'Kantelpunt'. Ge… https://t.co/48GX1cumK9