Marketing & sales

 
 
  • hoe commercie, media en politiek vechten om in ons hoofd te komen

    ISBN 9789047007289
    De hele dag door word je omgeven door reclame in allerlei vormen: op posters en abri’s, via social media, per e-mail of in je Google-resultaten. Tim Wu laat in zijn boek 'Aandacht is het nieuwe goud' overtuigend zien dat je het product bent van de ‘handelaren in aandacht’: bedrijven die jouw kostbare tijd vangen om die voor grof geld door te verkopen. Gevolg: een wereld waarin afleiding en gebrek aan diepgang hoogtij vieren. 'Aandacht is het nieuwe goud' leest...
    € 32,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Djoeke van ’t Hull zit bijna aan de grond; hij trekt in een chalet op het verlaten vakantiepark ’t Ezeltje, in de w… https://t.co/jW8MAQuin4
  • RT @cornaldm: Ik zou gaan voor 'Rinkeldekink', van de onverschrokken, nooit sentimentele, en daardoor juist ontroerende Martine B… https://t.co/F0KclwjDMQ
  • Vanavond is het zover: dan worden de @BookSpotSec literatuurprijzen uitgereikt! We wensen @JorisLieve veel succes!… https://t.co/Hm747627hh
  • .@Mega2e, journalist @NYT, een vd twee auteurs van 'Zij zei' komt naar Nederland! 3 december, in de Lutherse kerk… https://t.co/eXd77tPN6G
  • "Door alles wat Goulson, tussen neus en lippen door, vertelt over die beestjes in je achtertuin, leer je ze niet al… https://t.co/vbbET3gTjC