Verliefd op je klant

Patrick van Veen

Wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact

Klanten zijn net mensen... En mensen zijn precies als dieren. Bioloog Patrick van Veen laat in ‘Verliefd op je klant’ zien dat vrijwel alle sociale interactie in de natuur gebaseerd is op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken, zelf verliefd worden en een langdurige relatie met ze onderhouden.

Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt ook of je zelf met plezier je werk doet!

Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek weet Van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Dit boek houdt je een spiegel voor, laat je glimlachen en inspireert en motiveert je om vandaag nog te beginnen. Spread the love!

€ 19,99 Hardback Op voorraad

‘Een unieke combinatie van vakgerichte theorie, humor en herkenbaarheid.’ – Managementboek.nl

Bioloog Patrick van Veen raakt op heldere en humoristische wijze de kern van goede klantrelaties.  – De Ondernemer Brabants Dagblad

  • Verliefd op je klant - Patrick van Veen
  • afbeelding 2
ISBN
9789047010210
Pagina's
144
Type
Hardback
Afmeting
217 mm x 141 mm x 20 mm
Gepubliceerd
april 2017
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Gerelateerde boeken