Atlas Contact Facebook Twitter

Business Contact Business Contact

  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Excellent onderhandelen (in het Engels Getting to Yes) is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent – in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z’n dienst.

    Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een ‘conflict’...
    € 22,50
  • ISBN 9789047002192
    Maak kennis met de kids van Zeveneik: Goof de Beer, Stuiter Konijn, Lily Stinkdier, Ed en Elsie Eekhoorn, Steven Stekelvarken en niet te vergeten Allie Allemansvriend (en Ernst de Worm, maar die verstopt zich graag). Ieder dier staat symbool voor een van de zeven eigenschappen uit de internationale bestseller De zeven eigenschappen van Stephen Covey en samen beleven ze veel avonturen.  Met het kleurrijke prentenboek De zeven eigenschappen van Happy Kids...
    € 17,50
  • De 7 principes van wendbaar werken, leren en ondernemen

    ISBN 9789047008897
    Menno Lanting reisde de wereld over op zoek naar de meest inspirerende ondernemers en organisaties, zowel start-ups als grote multinationals. In 'Olietankers en speedboten' schreef hij een apart hoofdstuk genaamd 'Hoe word ik een speedboot' over de belangrijkste lessen om ons voor te bereiden op de toekomst en op de nieuwe manier van werken. Dat hoofdstuk vind je hier integraal terug, aangevuld met een leeslijst van boeken en bronnen die je verder helpen naar meer flexibiliteit...
    € 9,99
  • vier wegen naar authentiek en verantwoord leiderschap

    ISBN 9789047001218
    ‘Het harnas is een illusionaire gevangenis waarin mensen zich opsluiten, waardoor we ons afgescheiden voelen van onszelf en elkaar. Het is alles wat mensen tegenhoudt om de eigen grenzen te overstijgen’, aldus Paulien Assink. Ieder van ons is erbij gebaat om zichzelf diep in de ogen te kijken en zich af te vragen of dit het leven is dat we willen leiden, of we echt vanuit onze innerlijke kracht de wereld het beste geven wat we te bieden hebben. Dat vraagt om nieuw...
    € 24,90
  • a personal guide tot sustainable leadership

    ISBN 9789047002512
    Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Factor not only a personal, but also an inspiring and practical guide to sustainability.       Sustainable leadership is about a new way of doing business, about a new lifestyle, about innovation and the core business. It's also about changing...
    € 27,50
  • succesvol veranderen in moeilijke omstandigheden

    ISBN 9789047000921
    Als u Wie heeft mijn kaas gepikt van Spencer Johnson kent, weet u hoe vermakelijk en tegelijk leerzaam een goede parabel kan zijn. Dit boek beschrijft de paniek die een kolonie van 286 pinguïns overvalt, als duidelijk wordt dat de gletsjer waarop ze leven op smelten staat. In eerste instantie vertoont elke pinguïn een andere reactie, of komt met zijn eigen oplossing, totdat duidelijk wordt dat samenwerking de enige manier is om de problemen...
    € 20,00
  • ISBN 9789047001522
    De One Minute Manager en de Apenrots gaat over het delegeren van verantwoordelijkheden - wie kent niet die situatie dat hij om welke reden ook problemen van anderen moet oplossen? Die aap hoort niet op jouw schouder!
    € 17,50
  • vergroot uw effectiviteit met situationeel zelfmanagement

    ISBN 9789047002819
    Wat is de grootste wens van managers tegenwoordig? Dat hun medewerkers zelfstandig en verantwoordelijk aan de slag gaan. Wat is de belangrijkste klacht van medewerkers? Dat hun baas te weinig reageert op hun wensen, wat zij nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Hier komen we op het terrein van empowerment, en dat is de specialisatie van Ken Blanchard. Dit boek doet u, in de traditie van het bekende De One-Minute Manager, kort en helder uit de doeken hoe u uw medewerkers...
    € 19,95
  • strategie vertaald naar actie

    ISBN 9789047004387
    Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aan de wensen van uw klant tegemoet kunt komen? In dit boek leest u hoe u met de balanced scorecard op een evenwichtige manier de energie, de vaardigheden en de specifieke kennis die uw medewerkers bezitten, kunt richten op lange-termijndoelstellingen.

    In Op kop met de balanced...
    € 35,00
  • een revolutie in dienstverlening

    ISBN 9789047002727
    'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
    Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld. Ken...
    € 17,50
  • ISBN 9789047001720
     Vind jij het weleens moeilijk om keuzes te maken? Je weet misschien niet precies wat je wilt en wat nu eigenlijk goed voor je is. Bijvoorbeeld op school, bij de keuze voor het vakkenpakket, of als sommige vrienden je onzeker maken. Maar je weet dat je het zelf wel kan en dat je ouders niet voor jou hoeven te beslissen! Vaak blijkt dat dan toch moeilijk te zijn. Je wilt graag zelfstandig beslissen,...
    € 19,95
  • de kracht van de positieve feedback

    ISBN 9789047001621
    Bij een orka denkt u waarschijnlijk aan een gevaarlijke killer, maar toch laten deze slimme dolfijnen zich maar wat graag allerlei kunstjes aanleren. Hoe doe je dat, vraagt manager Wes Kingsley zich af, laat je ze eerst verhongeren en dan reiken naar een visje? In gesprek met een orkatrainer leert Kingsley over vertrouwen kweken, goed gedrag prijzen en verkeerd gedrag corrigeren....
    € 17,50
 
<<
 
 
Atlascontact.nl maakt gebruik van cookies. Lees hier meer over cookies.