Veel aandacht voor ‘Het geheim van bol.com’

Het geheim van bol.com heeft een plek in de bestsellerlijsten veroverd en er is nu al een tweede druk van verschenen. Voormalig marketingdirecteur Michel Schaeffer vertelt in dit boek het succesverhaal van bol.com dat uitgroeide van startup tot het leidende e-commercebedrijf van de Benelux.

De grootschalige media-aandacht voor het boek, o.a. in het NRC Handelsblad, Algemeen Dagblad, Financieel Dagblad, Intermediair en op Radio 1 Journaal, laat zien dat het verhaal velen inspireert en fascineert. Zoals het NRC Handelsblad schrijft: ‘Het geheim van bol.com staat vol smakelijke anekdotes, waarbij Schaeffer niemand spaart.’

Wie benieuwd is geworden naar dit unieke en persoonlijke kijkje achter de schermen kan het boek hier bestellen.

Meer nieuws

  • Concertlezing Chopin rond de Evenaar in Diepenheim

    17 oktober 2017

    Op uitnodiging van Cultureel Comité Herberg de Pol brengen Jan Brokken (tekst) en Marcel Worms (piano) op zaterdag 11 november hun programma Chopin rond de Evenaar in Herberg de Pol in Diepenheim –...

    Lees het hele bericht
  • Jan Vantoortelboom en Carolijn Visser op shortlist Zeeuwse Boekenprijs

    13 oktober 2017

    Jan Vantoortelboom en Carolijn Visser zijn genomineerd voor de shortlist van de Zeeuwse Boekenprijs 2017. Vantoortelboom is genomineerd met zijn in mei verschenen roman De drager, Carolijn Visse...

    Lees het hele bericht

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda