Veel aandacht voor ‘Het geheim van bol.com’

Het geheim van bol.com heeft een plek in de bestsellerlijsten veroverd en er is nu al een tweede druk van verschenen. Voormalig marketingdirecteur Michel Schaeffer vertelt in dit boek het succesverhaal van bol.com dat uitgroeide van startup tot het leidende e-commercebedrijf van de Benelux.

De grootschalige media-aandacht voor het boek, o.a. in het NRC Handelsblad, Algemeen Dagblad, Financieel Dagblad, Intermediair en op Radio 1 Journaal, laat zien dat het verhaal velen inspireert en fascineert. Zoals het NRC Handelsblad schrijft: ‘Het geheim van bol.com staat vol smakelijke anekdotes, waarbij Schaeffer niemand spaart.’

Wie benieuwd is geworden naar dit unieke en persoonlijke kijkje achter de schermen kan het boek hier bestellen.

Meer nieuws

  • Frans de Waal en Dick Swaab in Nationale Opera

    16 april 2018

    Op 30 juni a.s. staan Frans de Waal en Dick Swaab voor het eerst samen op het podium. De twee beroemde wetenschappers vertellen in de grote zaal van de Nationale Opera over hun vakgebied en geven vanu...

    Lees het hele bericht
  • Midas Dekkers op een Solex over de eilanden

    11 april 2018

    In zijn nieuwe zesdelige serie De Eilanden (MAX) neemt Midas Dekkers ons mee naar de Waddeneilanden. Per aflevering verkent hij op zijn oude Solex één eiland, waarbij hij veel aandacht heeft voor me...

    Lees het hele bericht

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda