Veel aandacht voor ‘Het geheim van bol.com’

Het geheim van bol.com heeft een plek in de bestsellerlijsten veroverd en er is nu al een tweede druk van verschenen. Voormalig marketingdirecteur Michel Schaeffer vertelt in dit boek het succesverhaal van bol.com dat uitgroeide van startup tot het leidende e-commercebedrijf van de Benelux.

De grootschalige media-aandacht voor het boek, o.a. in het NRC Handelsblad, Algemeen Dagblad, Financieel Dagblad, Intermediair en op Radio 1 Journaal, laat zien dat het verhaal velen inspireert en fascineert. Zoals het NRC Handelsblad schrijft: ‘Het geheim van bol.com staat vol smakelijke anekdotes, waarbij Schaeffer niemand spaart.’

Wie benieuwd is geworden naar dit unieke en persoonlijke kijkje achter de schermen kan het boek hier bestellen.

Meer nieuws

  • Vacatures: stagiair(e) op de afdeling pr & marketing fictie en non-fictie

    3 mei 2018

    Per augustus/september zoekt Uitgeverij Atlas Contact gedreven stagiair(e)s op de afdeling pr & marketing fictie en non-fictie voor 36 uur per week.  Wil jij ervaring opdoen binnen de uitgever...

    Lees het hele bericht
  • Avond met muziek, poëzie en theater ter ere van Armando

    18 juli 2018

    Met een reeks voordrachten en optredens staat de Sint Franciscus Xaveriuskerk vrijdag 20 juli stil bij het recente overlijden van Armando. Op een scherm worden schilderijen en beelden geprojecteerd va...

    Lees het hele bericht
  • De 100-jarige man is terug!

    12 juli 2018

    De 100-jarige man is terug. En hoe! De 100-jarige man die terugkwam om de wereld te redden is na minder dan een week al toe aan een derde druk en is de bestsellerlijst binnengestormd op nummer #6. ...

    Lees het hele bericht

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda