Marketing & sales

 
 
  • Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

    ISBN 9789047010043
    De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen. Je hebt vast al gemerkt dat technologie het gedrag van klanten totaal veranderd heeft. Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren. Een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven: je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode...
    € 34,99
  • leer inspelen op lastige situaties

    ISBN 9789047005513
    Onderhandelen blijft lastig. Met name omdat een onderhandeling altijd anders loopt dan je van tevoren had gedacht. En dat is ook het geheim van toponderhandelaars: zij weten dat de factoren waar je mee te maken hebt voortdurend veranderen. Je weet waar je naartoe wilt, maar hoe je er moet komen is altijd weer een verrassing. Michael Wheeler geeft praktisch advies en beschrijft een aantal strategieën die je onder verschillende omstandigheden kunt inzetten. Hij leert je hoe je je onzekerheid...
    € 24,99
  • dat wat alles verandert

    ISBN 9789047000877
    Vertrouwen is voor velen nog altijd ontastbaar, soft en een sociale waarde, maar volgens Stephen M.R. Covey is vertrouwen een keihard economisch meetbaar managementinstrument. Hij legt uit waarom vertrouwen de kritische succesfactor is van de nieuwe economie. Vervolgens laat hij zien hoe u dat vertrouwen wekt en geeft, zowel aan uw medewerkers als aan uw klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden, waardoor uw organisatie meer snelheid maakt, minder kosten...
    € 29,90
  • waarde creëren samen met de klant

    ISBN 9789025424770
    Consumenten zijn tegenwoordig goed geïnformeerd, en maken deel uit van allerlie netwerken waarin ze contact hebben met andere consumenten én met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkeden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy...
    € 31,90
  • hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

    ISBN 9789047009450
    'Zou u ons aan een vriend aanraden?' Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je 'tegenstanders' (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en 'promoters' (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw...
    € 29,99
  • hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

    ISBN 9789047005452
    Van de bezoekers van een gemiddelde boekwinkel loopt 25 procent daadwerkelijk met een boek naar buiten. Online marketeers schreeuwen het al van de daken als 5 procent iets koopt. Ze bereiken dus wel meer mensen online, maar zijn niet erg succesvol. Het verschil zit ’m in de beïnvloeding zoals die door goede verkopers wordt toegepast. Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden...
    € 19,95
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda