Marketing & sales

 
 
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    Een idee aub gaat over het bedenken van ideeën. En hoe je dit elke dag weer kunt doen. In dit boek presenteert reclamemaker Erik Kessels aan de hand van ruim veertig statements de do’s en don’ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft je de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijk krijg je een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers....
    € 19,99
  • einde van het ik-tijdperk

    ISBN 9789047007470
    Gewetensvol leven is de nieuwe trend. De verheerlijking van ego, bezit en geld en het nietsontziend faken en profiteren hebben hun tijd gehad. Bij gewetensvol leven hoort een andere praktijk: buurtfeesten, ruilapps en zelfmaaksites schieten uit de grond, creativiteit breekt door de oude consumptiementaliteit heen. Er gloort een verlangen naar schoonheid, stijl, zorgzaamheid, spaarzaamheid en reflectie. Susanne Piët, auteur van het prijswinnende De emotiemarkt, beschrijft in dit boek...
    € 24,99
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Excellent onderhandelen (in het Engels Getting to Yes) is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent – in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z’n dienst.

    Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een ‘conflict’...
    € 22,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda