Marketing & sales

 
 
  • de psychologie van overtuigen

    ISBN 9789047005568
    Herziene editie van een everseller
    € 23,99
  • het mekka van kansen

    ISBN 9789047006848
    Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) heeft de toekomst, internationaal en in Nederland en Vlaanderen. Deze enorme doelgroep (bijna 2 miljard mensen) is zo goed als onontgonnen. En jong: 52 procent van alle moslims in de wereld jonger is dan vijfentwintig jaar.
    Maar marketeers en adverteerders raken nog niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet goed of kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende. Abdelaziz...
    € 20,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Deel vier van De Cazalets, 'Bevrijding', ligt in de boekhandel! 'Lichte jaren' (deel 1) kreeg vijf sterren in AD Ma… https://t.co/syRrLIfC69
  • "Ik denk dat schrijfster Shirley Jackson erg tevreden zou zijn", aldus Stephen King over de Netflix-serie 'The Haun… https://t.co/9ebF7IP6YM
  • @parmandotv sprak Michel van Eeten over zijn roman 'Heilige middelen'. Wat gebeurt er als je beperkingen van een hu… https://t.co/bdMRaA8vzl
  • Morgen (20/10): Adriaan van Dis, Joris Luyendijk en Zihni Özdil zoomen in op onze samenleving. Onder andere over po… https://t.co/83nv6Xl5Oj
  • Vier ballen in @nrc voor 'De goede zoon' van Rob van Essen! ‘De bevreemding van de hoofdpersoon werkt door in de le… https://t.co/5bdgtfUhsH