Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 21,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Nog niet gestemd voor de NS Publieksprijs 2017? Stem dan nu op 'De levens van Jan Six' van Geert Mak via deze link… https://t.co/QlOHHbkdqP
  • Wil je op de @Sovon Dag Koos Dijksterhuis ontmoeten? Dat kan. Hij is 2 december in de Reehorst in Ede en weet alles… https://t.co/mwi0Yi2dzM
  • Op de @Sovon dag kun je Albert Beintema, kenner van de grutto ontmoeten. 2 december in de Reehorst in Ede. Speciaal… https://t.co/55H7Pj4AzO
  • Remco Daalder weet alles over de meerkoet. Je kunt hem ontmoeten op de @Sovon Dag. 2 december in de Reehorst in Ede… https://t.co/cpJkF1qFEd
  • Ook merel-expert Hay Wijnhoven is aanwezig op de @Sovon Dag. 2 december in de Reehorst in Ede. Speciaal voor natuur… https://t.co/CBwdbnwrcX