Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 22,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Deel vier van De Cazalets, 'Bevrijding', ligt in de boekhandel! 'Lichte jaren' (deel 1) kreeg vijf sterren in AD Ma… https://t.co/syRrLIfC69
  • "Ik denk dat schrijfster Shirley Jackson erg tevreden zou zijn", aldus Stephen King over de Netflix-serie 'The Haun… https://t.co/9ebF7IP6YM
  • @parmandotv sprak Michel van Eeten over zijn roman 'Heilige middelen'. Wat gebeurt er als je beperkingen van een hu… https://t.co/bdMRaA8vzl
  • Morgen (20/10): Adriaan van Dis, Joris Luyendijk en Zihni Özdil zoomen in op onze samenleving. Onder andere over po… https://t.co/83nv6Xl5Oj
  • Vier ballen in @nrc voor 'De goede zoon' van Rob van Essen! ‘De bevreemding van de hoofdpersoon werkt door in de le… https://t.co/5bdgtfUhsH