Marketing & sales

Sorteer de boeken op


 
<<
 
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Excellent onderhandelen (in het Engels Getting to Yes) is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent – in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z’n dienst.

    Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een ‘conflict’...
    € 22,50
  • de toekomst van retail die altijd verbonden is

    ISBN 9789047009948
    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering...
    € 24,99
  • de toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is

    ISBN 9789047010869
    Editie Vlaanderen
    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn.

    Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering...
    € 24,99
  • de ongeschreven regels van het spel

    ISBN 9789047005131
    De ongeschreven regels van het spel

    Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het te beseffen. Voor een nieuwe baan, een subsidie, om iets te verkopen, om regels van de overheid te veranderen. Lobbyen loont. Als je de kneepjes van het vak maar kent. Het bestuur van de voetbalclub, de directeur, de ambtenaar,...
    € 29,95
  • wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren

    ISBN 9789047008972
    Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een 'all you can eat'-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine...
    € 26,99
  • nieuwe business ontdekken in een veranderende markt

    ISBN 9789047005711
    Meer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar kennis omtrent hun klanten. Wat beweegt ze, wat bepaalt hun gedrag? Maar al te vaak hanteren we nog het model van de rationele consument, die wikt en weegt en dan besluit. We weten dat het model tekort schiet, maar wat moeten we dan? In dit boek laten Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen zien hoe het anders kan. Hun aanpak, gebaseerd op de human sciences (onder...
    € 24,99
  • de psychologie van overtuigen

    ISBN 9789047005568
    Herziene editie van een everseller
    € 22,50
  • het mekka van kansen

    ISBN 9789047006848
    Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) heeft de toekomst, internationaal en in Nederland en Vlaanderen. Deze enorme doelgroep (bijna 2 miljard mensen) is zo goed als onontgonnen. En jong: 52 procent van alle moslims in de wereld jonger is dan vijfentwintig jaar.
    Maar marketeers en adverteerders raken nog niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet goed of kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende. Abdelaziz...
    € 19,99
  • een revolutie in dienstverlening

    ISBN 9789047002727
    'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
    Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld. Ken...
    € 17,50
  • 7 principes voor succes

    ISBN 9789047006480
    'Think different'
    € 19,99
  • ervaringen van een serial entrepreneur

    ISBN 9789047003496
    Als (beginnend) ondernemer wil je weten welke strategieën werken en welke niet. Die kennis haal je niet uit theoretische managementboeken; dat hoor je het liefst van een echte ondernemer die het allemaal ervaren heeft. Michiel Muller bouwde op jonge leeftijd met oprichter Marc Schröder de benzineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Schröder Route Mobiel en recentelijk Bieden en Wonen op. Hij is een veelgevraagd...
    € 19,90
  • how the internet knows what makes you tick

    ISBN 9789047008729
    On average, merely five in every hundred visitors of online stores actually purchase a product. This, despite the fact that in offline, brick and mortar stores more than twenty-five out of a hundred visitors make a purchase. Why is this gap so large? The answer can partly be found in the ways in which vendors adapt their promotional appeals to the unique individual preferences and needs of their customers. Based on insights from behavioral economics, marketing, and his own groundbreaking...
    € 19,99
  • ISBN 9789025496135
    Michael Porters gedachtegoed is onverminderd populair. Wie over concurrentiestrategie nadenkt, kan niet om hem heen. Met name het vijfkrachtenmodel (Competitive Forces) en het  waardeketenmodel (Value Chain) zijn bekend bij elke manager. Terecht, want zijn analyse van de issues rond concurrentie is eenvoudig en allesomvattend. Deze bundel artikelen bewijst eens te meer de blijvende waarde van Porters inzichten. De oproep om investeerders en bedrijfsleiding samen...
    € 29,99
  • 50% meer omzet in 90 dagen

    ISBN 9789047060260
    Omzet maken en verhogen is voor veel organisaties een blijvende bron van zorg. Verkopers en accountmanagers halen er volgens de directie niet uit wat erin zit. Ze denken en zeggen vaak meer binnen te halen dan wat de verkoopcijfers uitwijzen. En ligt het niet aan de verkopers, dan valt er doorgaans nog veel te verbeteren aan de informatie of de processen. Verkopers, managers en directie weten het: er ligt onbenut potentieel op de verkoopafdeling – schattingen...
    € 19,99
  • over beinvloeden, overtuigen en verleiden

    ISBN 9789047004554
    verkopen is een wetenschap en een kunst
    € 24,95
 
<<

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda