Als je zo slim bent, waarom ben je dan niet gelukkig

Wie slim is en goed nadenkt over leven en carrière, is vaker succesvol. Maar zijn slimme mensen daardoor ook vaker gelukkig? Niets is minder waar. Onderzoek wijst er zelfs op dat de voorwaarden voor succes geluk juist in de weg staan. Raj Raghunathan kon het niet geloven en ging op onderzoek uit. Hij verslond alles wat de wetenschap hem kon bieden op het gebied van geluk. In dit boek neemt hij je mee op een avontuurlijke zoektocht naar de betekenis van geluk. Hij ontdekte hardnekkige misvattingen en kwam tot verrassende inzichten. Zo is vrijgevigheid niet alleen de sleutel tot geluk, maar leidt het ook tot duurzaam succes, en kun je beter onzekerheid omarmen dan grip te willen hebben op alle aspecten van je leven. Als je zo slim bent, waarom ben je dan niet gelukkig? laat zien hoe je verkeerde aannames kunt vervangen door voorwaarden en gewoontes die wél leiden tot een gelukkig leven.
Lees meer
20,00

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047011828
  • Pagina's: 320 pagina's
  • Vertaler: Vernooy

Dit boek in de media

'Als je zo slim bent, waarom ben je dan niet gelukkig? laat zien hoe je verkeerde aannames kunt vervangen door voorwaarden en gewoontes die wél leiden tot een gelukkig leven.' - Earth Matters

'Een praktisch, prettig leesbaar boek over hoe je voldoening kunt vinden in je leven.' - Adam Grant, hoogleraar psychologie en auteur van 'Geven en nemen' en 'Originals'

Raj Raghunathan

Raj Raghunathan

Dr. Raj Ragunathan is professor aan de McCombs School of Business (Texas). Zijn boek Als je zo slim bent, waarom ben je dan niet gelukkig? stond maandenlang bovenaan de bestsellerlijst van de New York Times en Time magazine noemt hem een ‘superstar business professor’. Hij schrijft veel over psychologie en marketing, in vakbladen, maar ook in The New York Times en Self Magazine. Zijn onderzoek werd meermaals bekroond.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights