Het Oz- principe

betere resultaten door een cultuur van accountability

Maak het principe van accountability onderdeel van de bedrijfscultuur.
Als medewerkers zich verantwoordelijk voelen voor hun eigen werk en de organisatiedoelen, zijn ze veel meer betrokken en wint iedereen. Dit boek legt haarfijn uit hoe je het principe van accountability onderdeel maakt van de bedrijfscultuur, waardoor resultaten aanzienlijk verbeteren en werkplezier toeneemt. Het Oz-principe verwijst naar The Wizard of Oz, waarin Dorothy, de Vogelverschrikker, de Blikken Man en de Leeuw op zoek gaan naar de tovenaar van Oz in de hoop dat hij hen kan helpen. Op hun reis komen ze erachter dat ze zonder toverkracht heel goed in staat zijn zélf hun problemen op te lossen.
Lees meer
9,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook

Bekijk Paperback

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047010128
  • Vertaler: Gerda Baeyens

Craig Hickman

Craig Hickman

Tom Smith is medeoprichter en bestuurslid van Partners In Leadership en is een drievoudig New York Times bestsellerauteur.

Meer boeken van deze auteur

Roger Connors

Roger Connors

Tom Smith is medeoprichter en bestuurslid van Partners In Leadership en is een drievoudig New York Times bestsellerauteur.

Meer boeken van deze auteur

Tom Smith

Tom Smith

Tom Smith is medeoprichter en bestuurslid van Partners In Leadership en is een drievoudig New York Times bestsellerauteur.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights