Het wat en hoe van contentstrategie

Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in ‘Het wat en hoe van contentstrategie’ zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt? Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al doet en bouw dat stap voor stap uit aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Hij maakt het leuk en uitdagend om ermee aan de slag te gaan! Het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas helpt je bij het verbinden van de theorie met de praktijk. Verhoeven besteedt ook aandacht aan belangrijke trends als ‘thought leadership’ en ‘audience engagement’.
Lees meer
9,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook

Bekijk Paperback

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047010531

John Verhoeven

John Verhoeven

John Verhoeven is een ervaren trainer, consultant en auteur op het terrein van contentstrategie en visual content. Hij was ruim vijftien jaar hoofdredacteur bij enkele publieksmedia, en begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights