Kleur bekennen

bepaal je koers met het organisatiekompas

Succesvolle vernieuwing lukt als je organisatie haar oorsprong niet verloochent en gefundeerde en duurzame strategische keuzes maakt.
‘Kleur bekennen’ presenteert drie stappen om je organisatie fundamenteel te vernieuwen: Reflect, Redesign en Recreate. Het begint met het doorgronden van wat je organisatie in essentie is: een inspirator, een gids, een facilitator of een servicer? Door je rol helder te krijgen kun je gefundeerde en duurzame strategische keuzes maken, en leg je de basis voor het kompas waarmee je je organisatie op koers brengt en de toekomst in loodst. Rachelle van der Linden en Marco Derksen trekken al ruim twintig jaar samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat succesvolle vernieuwing pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Van der Linden werkt intuïtief, inventief en vanuit een holistisch perspectief. Derksen benadert transformatie meer vanuit een sociaal-technologische blik. Deze complementaire expertises, samen met inzichten vanuit het verleden, een scherpe visie op de toekomst én de overtuiging dat juist nu elke organisatie kleur zou moeten bekennen, hebben geleid tot dit boek.
Lees meer
20,00

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback


Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047012757
  • Pagina's: 192 pagina's

Dit boek in de media

‘Het vernieuwen van je organisatie: je weet dat je er nu aan moet beginnen om ook in de toekomst relevant te zijn. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Kleur bekennen biedt uitkomst.’ – Managementboek Magazine

Managementboek Magazine

‘[Kleur bekennen] is ontstaan vanuit intuïtie en praktijkervaring en tevens gefundeerd op kennis, feiten en helder zicht op toekomstige ontwikkelingen. Deze uitgave is geen standaard managementboek door de persoonlijke reflecties van de auteurs en het heldere taalgebruik. Daardoor is het toegankelijk voor een breed publiek.’ – Paulien Schreuder, NBD Biblion

NBD Biblion

Marco Derksen

Marco Derksen

Marco Derksen en Rachelle van der Linden trekken al twintig jaar geregeld samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat dat pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Zo stonden ze aan de wieg van vernieuwingen van organisaties op allerlei terreinen. Rachelle staat in de Opzij-top 10 van meest invloedrijke vrouwen in het Nederlandse bedrijfsleven.

Meer boeken van deze auteur

Rachelle van der Linden

Rachelle van der Linden

Rachelle van der Linden en Marco Derksen trekken al twintig jaar geregeld samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat dat pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Zo stonden ze aan de wieg van vernieuwingen van organisaties op allerlei terreinen. Rachelle staat in de Opzij-top 10 van meest invloedrijke vrouwen in het Nederlandse bedrijfsleven.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights