Make Disruption Work

Alexandra Jankovich, Tom Voskes

een ceo-handboek voor digitale transformatie

‘Make Disruption Work’ van Alexandra Jankovich en Tom Voskes is het handboek voor digitale transformatie. Veel organisaties voelen zich als een kikker in een pan met water die langzaam aan het opwarmen is. Technologiegedreven disruptie is overal; geen enkele sector lijkt gespaard te blijven. Dus als ze niet gekookt willen worden, zullen ze met een succesvolle strategie en een tactisch plan moeten komen. Maar hoe? Gelukkig hoef je om met disruptie om te gaan geen startup te zijn. Wat je wél nodig hebt is weten hoe de winnende spelers in de nieuwe wereld werken. En vervolgens hoe je die principes kunt toepassen op je eigen klantpropositie, technologie en organisatie. Daarover gaat dit boek.
€ 29,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047012306
Pagina's
128
Type
Paperback / softback
Vertaler
Carla Zijlemaker
Afmeting
254 mm x 196 mm x 14 mm
Gepubliceerd
juni 2019
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Dit boek in de pers

Op buitengewoon eenvoudige wijze en met diepe inzichten biedt dit boek een snelle handleiding voor digitale disruptie. – Paul Polman, CEO Unilever

Alexandra Jankovich en Tom Voskes hebben dit complexe onderwerp opgepakt en een heel helder, praktisch uitvoerbaar pad gecreëerd. – Wiebe Draijer, CEO Rabobank