Ondernemen is een ABC'tje

Michiel Muller

Ondernemen is in beweging komen, en dat is voor veel mensen en bedrijven niet makkelijk. Michiel Muller, succesvol ondernemer en investeerder, maakt met zijn methode van de ondernemersroute de drempel een stuk lager.
Het begint ermee dat je de veilige haven (A) durft te verlaten om iets nieuws te gaan proberen. Wat dat nieuwe is, en hoe je dat bereikt, dat is juist de fun van ondernemen. In (B) zul je andere mogelijkheden zien: het gouden perspectief van een nieuwe business (C).
Muller combineert een analytische blik met slagvaardigheid en onderbouwt zijn verhaal met cases en voorbeelden, ook uit zijn eigen praktijk. Hij laat zien hoe je loskomt uit de veilige sleur en routine, hoe je omgaat met tegenslag, obstakels omzeilt, realistische doelen stelt en kansen pakt wanneer ze zich voordoen.

Michiel Muller studeerde economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij daagt graag de gevestigde orde uit. Samen met Tango-oprichter Marc Schröder nam hij het op tegen Shell. Met Route Mobiel kwamen ze in het vaarwater van monopolist ANWB. Daarnaast is Muller ook investeerder, onder meer in de modesector (IMAgency.com) en online recruitment (Vonq.com). Recent startte hij met drie compagnons de online supermarkt Picnic.

€ 20,00 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047008620
Pagina's
144
Type
Paperback / softback
Afmeting
211 mm x 136 mm x 11 mm
Gepubliceerd
september 2015
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in