Ondernemen is een ABC'tje

Ondernemen is in beweging komen, en dat is voor veel mensen niet makkelijk. Michiel Muller maakt met deze beproefde methode de drempel voor succesvol ondernemen een stuk lager.
Michiel Muller maakt met 'Ondernemen is een ABC’tje' de drempel om te beginnen een stuk lager. Want ondernemen is in beweging komen, en dat is voor veel mensen (en bedrijven) niet makkelijk. Het gaat erom dat je de veilige haven durft te verlaten om iets nieuws te gaan proberen. Wat dat is, en hoe je daar komt, dat is juist de fun van ondernemen. Maar zelfs als je uitstapje tijdelijk is, zul je ineens nieuwe doelen zien: het gouden perspectief van een nieuwe business. Muller combineert een analytische blik met slagvaardigheid en onderbouwt zijn verhaal met cases en voorbeelden, ook uit zijn eigen praktijk. Hij laat zien hoe je loskomt uit de veilige sleur en routine, hoe je omgaat met tegenslag, obstakels omzeilt, realistische doelen stelt en kansen pakt wanneer ze zich voordoen.
Lees meer
17,50

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Luisterboek
Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008620
  • Pagina's: 144 pagina's

Michiel Muller

Michiel Muller

Michiel Muller (1964) is gewend rake klappen uit te delen, meestal samen met compagnon Marc Schröder. Met Tango (onbemande tankstations) namen ze het op tegen Shell. Met Route Mobiel kwamen ze in het vaarwater van monopolist ANWB. Daarnaast is Muller ook investeerder, onder meer in de modesector (Fashiolista.com) en online recruitment (Vonq en Qandidate.com). Zijn eerdere boek, Ervaringen van een serial entrepreneur, werd zevenmaal herdrukt.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights