Sales!

Wessel Berkman, Bart de Groot

50% meer omzet in 90 dagen

De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. ‘De klant centraal stellen’ lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk?
Dit is een boek voor verkopers in alle bedrijfstakken: zij die dagelijks met de klant praten – en hun managers. Wessel Berkman beschrijft hoe je je verkooporganisatie structureel opbouwt. Geen fata morgana’s, geen sunshine-pump-verhalen meer, maar een logische, overzichtelijke en actiegerichte methode, met eenduidige processen en uitdagend management.
Het doel is een eenduidig verkoopplatform zonder informatieverlies in te richten. Heldere, uitdagende communicatie – tussen de verkopers onderling en hun managers, en tussen de verkoper en zijn klant: dat is het principiële idee, dat zich al ruimschoots in de praktijk bewees.
Je kunt direct met dit boek aan de slag om de eerste resultaten te boeken.
€ 20,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047060260
Pagina's
157
Type
Paperback / softback
Afmeting
210 mm x 135 mm x 16 mm
Gepubliceerd
mei 2013
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in