Verliefd op je klant

Patrick van Veen

wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact

In Verliefd op je klant weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek inspireert en motiveert dit je boek om vandaag nog zijn ideeën in praktijk te brengen. Klanten zijn net mensen, en mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken,zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt ook of je zelf met plezier je werkt doet!
€ 20,99 Hardback Op voorraad
ISBN
9789047010210
Pagina's
144
Type
Hardback
Afmeting
218 mm x 142 mm x 20 mm
Gepubliceerd
april 2017
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Dit boek in de pers

‘Een unieke combinatie van vakgerichte theorie, humor en herkenbaarheid.’ – Managementboek.nl

Bioloog Patrick van Veen raakt op heldere en humoristische wijze de kern van goede klantrelaties. – De Ondernemer Brabants Dagblad

Patrick van Veen weet met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe rake kritiek de kern van goede klantrelaties te raken. – Academy Magazine