Waardecreatie met het Internet of Things

Marco Heida

Als buzzword doet Internet of Things (IoT) het heel goed. Maar wat is IoT nu precies en waarom moet je er met je organisatie mee aan de slag (of juist niet)? En hoe zet je de eerste stappen om gebruik te maken van de mogelijkheden? Marco Heida volgt de ontwikkelingen in IoT al jaren en weet als geen ander de essentiële begrippen, technieken en businessmodellen uit te leggen. In kort bestek voorziet hij je van alle benodigde informatie om zelf strategische keuzes te maken, je cio aan te sturen of een businessmodel voor jouw sector of bedrijf op te stellen. Belangrijke aspecten als privacy en beveiliging krijgen ook aandacht. Het boek bevat veel concrete voorbeelden en cases die de theorie ondersteunen en verhelderen: onder meer Smart Health, Smart Buildings en Smart Logistics, maar ook bedrijfscases van onder meer Nationale-Nederlanden en Lightwell.
€ 24,99 Paperback / softback Nog niet verschenen
ISBN
9789047012443
Pagina's
224
Type
Paperback / softback
Gepubliceerd
maart 2019
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in