Zakelijke doelen bereiken met social media

De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren.
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Lees meer
22,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047007937
  • Pagina's: 192 pagina's

Marco Frijlink

Marco Frijlink

Wilco Verdoold is intensief betrokken bij zowel strategie als realisatie van verschillende online en social media concepten. Hij richt zich primair op het vertalen van innovatieve mogelijkheden naar succesvolle business. Hij heeft bijna 20 jaar ervaring met innoveren en professionaliseren van organisaties en een gedegen achtergrond in alle online aspecten van business development.

Meer boeken van deze auteur

Wilco Verdoold

Wilco Verdoold

Wilco Verdoold is intensief betrokken bij zowel strategie als realisatie van verschillende online en social media concepten. Hij richt zich primair op het vertalen van innovatieve mogelijkheden naar succesvolle business. Hij heeft bijna 20 jaar ervaring met innoveren en professionaliseren van organisaties en een gedegen achtergrond in alle online aspecten van business development.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights