Veel aandacht voor ‘Het geheim van bol.com’

Het geheim van bol.com heeft een plek in de bestsellerlijsten veroverd en er is nu al een tweede druk van verschenen. Voormalig marketingdirecteur Michel Schaeffer vertelt in dit boek het succesverhaal van bol.com dat uitgroeide van startup tot het leidende e-commercebedrijf van de Benelux.

De grootschalige media-aandacht voor het boek, o.a. in het NRC Handelsblad, Algemeen Dagblad, Financieel Dagblad, Intermediair en op Radio 1 Journaal, laat zien dat het verhaal velen inspireert en fascineert. Zoals het NRC Handelsblad schrijft: ‘Het geheim van bol.com staat vol smakelijke anekdotes, waarbij Schaeffer niemand spaart.’

Wie benieuwd is geworden naar dit unieke en persoonlijke kijkje achter de schermen kan het boek hier bestellen.

Meer nieuws

  • ‘De Keien’ van Merel Leeman op shortlist Mr. J. Dutilh-Prijs 2024

    7 mei 2024

    De Keien. Rotterdamse studenten tussen handel en verzet (1940 - 1945) van Merel Leeman staat op de shortlist van de Mr. J. Dutilhprijs 2024. De prijs wordt tweejaarlijks toegekend aan de auteur van h...

    Lees het hele bericht
  • Karin Sitalsing met ‘Blauwestad’ op de Shortlist van de Brusseprijs 2024

    7 mei 2024

    Blauwestad van Karin Sitalsing staat op de shortlist van de Brusseprijs 2024. Deze jaarlijkse prijs voor het beste Nederlandstalige journalistieke boek is een initiatief van het Fonds Bijzondere Jo...

    Lees het hele bericht

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

[twitget]
Geverifieerd door MonsterInsights