Het innovatiedilemma

Clayton M. Christensen

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn.

Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. .

Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.

‘De bijbel van Silicon Valley.’ – Bloomberg Businessweek

‘Beschrijft een probleem dat bijna alle succesvolle bedrijven zullen krijgen. Glashelder, scherp geanalyseerd – en griezelig.’ – Andrew Grove, oprichter van Intel

‘Een meesterwerk… het beste boek ooit over innovatie.’ – Gilder Technology Report

€ 25,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047008149
Pagina's
320
Type
Paperback / softback
Vertaler
Tijmen Roozenboom, Joke Traats
Afmeting
210 mm x 135 mm x 26 mm
Gepubliceerd
juli 2017
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in