Het innovatiedilemma

Clayton M. Christensen

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen overtuigend zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen - voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven. Het innovatiedilemma is 'een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten - en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan'.
€ 25,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047008149
Pagina's
320
Type
Paperback / softback
Vertaler
Tijmen Roozenboom, Joke Traats
Afmeting
210 mm x 135 mm x 26 mm
Gepubliceerd
juli 2017
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in