Verwacht

 
 
  • Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

    ISBN 9789047014362
    Make Dust or Eat Dust 2.0 is een handzaam boekje voor alle professionals die zich bezig houden met het creëren van meerwaarde – ondernemers, managers, ontwerpers, marketing-directeuren, reclamemakers – en voor wie het cruciaal is om continu een vinger aan de pols te houden bij wat er in de maatschappij speelt. Het vraagt om niet aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen om als groot of klein bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om meerwaarde te creëren...
    € 15,00
  • over emoties bij dieren en wat ze ons zeggen over onszelf

    ISBN 9789045042282
    In ‘Mama’s laatste omhelzing’ richt Frans de Waal zich op het rijke emotionele leven van dieren. Het boek opent met het dramatische afscheid in Burgers’ Zoo tussen Mama, een stervende 59-jarige chimpansee, en Jan van Hooff, de bekende hoogleraar biologie. Hun laatste ontmoeting werd gefilmd en vervolgens door miljoenen mensen bekeken. Na zijn succesvolle boek ‘Zijn we slim genoeg om te weten hoe slim dieren zijn?’, brengt de Waal met ‘Mama’s laatste omhelzing’...
    € 17,50
  • Smaakmakers in de Eredivisie

    ISBN 9789045040677
    In ‘Marokkaanse trots’ beschrijven sportjournalisten Thomas Rijsman en Nordin Ghouddani de complexiteit van een Marokkaanse nationaliteit in de voetbalwereld. Er zijn steeds meer Marokkaanse Eredivisiespelers, inmiddels bijna tien procent van het totaal. Hoe lastig was hun weg van het pleintje naar het stadion? Tegen welke vooroordelen lopen ze aan, zowel op de club als in het contact met de pers? En waar blijft de eerste Marokkaanse hoofdtrainer? Met deze vragen op zak bezoeken...
    € 21,99
  • Grote en kleine stappen om organisaties wendbaar en weerbaar te maken

    ISBN 9789047013693
    Twee jonge leidinggevenden in de roerige media-industrie moesten hun organisaties fundamenteel aanpassen om een spoedige neergang af te wenden. Ze maakten slim gebruik van informatie en nieuwe technologie, maar dat was niet de kern van de oplossing. Die bleek te liggen in verbinding tussen mensen binnen en buiten de organisatie. Van Leeuwe en Van de Peppel beschrijven hun avontuurlijke reis, waarin ze medewerkers naar een hoger niveau tilden en bestendige klantrelaties bouwden....
    € 19,99
  • ISBN 9789025461836
    In 1980 debuteerde Julian Barnes met Metroland, een Bildungsroman zoals alleen hij het kon schrijven, over de schoolvrienden Christopher en Toni en hun pogingen om de wereld buiten hun saaie voorstad te ontdekken. Ter ere van dit veertigste jubileum verschijnt deze midprice uitgave, met een nieuw voorwoord van de auteur.
    € 15,00
 

Blader hier door onze meest recente aanbiedingsbrochures.