Verwacht

 
 
  • Van social media naar social thing social thinking

    ISBN 9789047011446
    Wil je met je bedrijf het contact met je doelgroep niet verliezen, dan moet je deel gaan uitmaken van de netwerken van je klanten: ‘social’ worden. Dat doe je niet door je communicatieafdeling een Twitterstrategie te laten uitrollen; echt contact maken met je huidige en toekomstige doelgroep doe je door je medewerkers – alle medewerkers – social skills bij te brengen én ze die te laten benutten. Dat is de Social Shift, en Koen Jordaans laat in dit boek zien hoe je dat stap...
    € 24,99
  • Ontketen creativiteit en innovatie

    ISBN 9789047012085
    In Spelen! betoogt Peter Ros dat de volgende stap in de ontwikkeling van mens en organisatie een eeuwenoud principe is: de balans herstellen tussen orde en chaos. Niet méér orde en regels, maar een beetje chaos en meer vertrouwen. De mens neigt immers naar het optimaliseren van het bekende, terwijl vernieuwing vaak in het onbekende schuilt. Met heldere analyses, aansprekende voorbeelden en een positieve lens onderzoekt Ros de potentie van het onbekende. Dit boek is niet zozeer...
    € 20,00
  • ISBN 9789025449919
    Ottila McGregor is dertig en vindt dat het hoog tijd is om haar leven op de rails te krijgen. Ze stopt met drinken en vreemdgaan, en is vastbesloten eindelijk het geluk te vinden. Eitje, toch? Nou nee. Haar zus Mina heeft psychische problemen, misschien wel door Ottila’s schuld. En dan is er Thales, de Griek die in de ziekenhuiscafetaria werkt. Zo leuk en link als hij komt Ottila ze maar zelden tegen. Om het allemaal een beetje bij te houden stelt Ottila een knipselmap samen,...
    € 21,99