Verwacht

Sorteer de boeken op


 
<<
 
  • ISBN 9789025459895
    Elin heeft haar intrek genomen in haar spreekkamer, waar de patiënten de hele dag binnenstromen met hun kwaaltjes en problemen. Elin is al twintig jaar huisarts. En is al minstens net zo lang getrouwd met Aksel. Het is al die jaren een prima huwelijk geweest, in een prima rijtjeshuis gelegen in een prima buurt. Maar Aksel heeft inmiddels nieuwe interesses, en Elin verveelt zich. Vóór Aksel was er Bjørn, die zich plotseling meldt op Facebook en die alles op zijn kop zet. Elin...
    € 22,99
  • ISBN 9789025466190
    ‘Sommige mensen stellen dat de periode waarin popsongs het diepst binnenkomen en je het meest vervullen, de gelukkigste tijd van een mensenleven is. Misschien is dat zo. Misschien ook niet.’ Een flard van een jeugdherinnering leidt tot een weemoedig verhaal over vergankelijkheid, voorbije liefdes en verloren dromen. Een naamloze, oudere verteller denkt terug aan twee bepalende liefdes uit zijn jeugd – de een niet meer dan een obsessie, de andere een belangrijke leerschool. With...
    € 16,99
  • Hoe je je privilege (h)erkent, racisme bestrijdt en de wereld verandert

    ISBN 9789045043258
    In de afgelopen maanden werd eens te meer duidelijk dat racisme diep in de samenleving wortelt. Maar het protest was ook zichtbaarder dan ooit, tienduizenden Nederlanders demonstreerden en lieten hun stem horen. Wat is de volgende stap? Hoe kun je concreet en constructief bijdragen aan de verandering die zo noodzakelijk is? Layla Saad geeft (witte) lezers daartoe de handvatten in dit soms confronterende maar bovenal hoopvolle boek. Helder en toegankelijk legt ze uit wat centrale...
    € 19,99
  • ISBN 9789047013440
    Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet of alle tijd die je erin steekt wel bijdraagt aan je organisatiedoelen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media...
    € 22,99
  • Een biografie

    ISBN 9789045042329
    De Atlantische zalm (Salmo salar), ooit een luxe gerecht voor speciale gelegenheden, is nu alledaags geworden. Eens was de zalm de koning van wilde rivieren, nu leeft hij vaak in een kooi. Lars Kvamme nam ontslag als bankier om journalist te worden. Een van zijn eerste artikelen ging over de zalmfokkerij en hoe meer hij over de vis te weten kwam, des te meer groeide zijn fascinatie. Deze edele vis heeft een eigen geschiedenis, die miljoenen jaren teruggaat. Zalm heeft een mythische...
    € 22,99
  • ISBN 9789025459871
    In Zelf doen probeert Niña Weijers al lezend en schrijvend een route door het leven te vinden. Ze voedt een hond op, leert levenslessen van haar rij-instructeur, verlangt naar de eenvoud van een ikea-handleiding, discussieert over het verschil tussen mensen met een dikke en een dunne huid, ziet hoe alles verwordt tot zelfhulp, wordt dertiger, zoekt een woord voor de binnenkanten van ellebogen, piekert over vals en oprecht sentiment en vraagt zich af wat er in hemelsnaam is gebeurd...
    € 22,99
 
<<

Blader hier door onze meest recente aanbiedingsbrochures.