Economie

 
 
  • de 8 eigenschappen van marktleiders

    ISBN 9789047007630
    Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG (Rijksuniversiteit Groningen) wees uit dat frontrunners een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen hebben: 1. Bij marktleiders staat meerwaardecreatie centraal in de onderneming 2. Marktleiders creëren hun eigen marktsegment 3. Marktleiders...
    € 32,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Het natuurboek rukt op. Waar komt die trend vandaan? Mooie beschouwing waarin onze maand van de natuur uitgelicht w… https://t.co/stZlEjFT4e
  • RT @Businessboek: Vier ballen in @NRC_Boeken voor 'Fantoomgroei' vandaag! Lees hier de bespreking van de hand van Bernard Hulsman: ‘h… https://t.co/6u1GXx0xIN
  • RT @YvetteMCramer: . @FloorMilikowski: Zorg dat randgewesten als Zeeland weer mee mogen doen. Morgenavond vertelt zij in Middelburg wa… https://t.co/KOI8WIBZmR
  • @bartdecl @Perestrojkast Wat leuk om te horen! We wensen je prettige leesuren met het boek.
  • Hoera! 'Missievaders' van Mar Oomen en 'Eens ging de zee hier tekeer' van @evavriend staan op de longlist van de Li… https://t.co/OeDkRGN3Lo