Economie

 
 
  • de 8 eigenschappen van marktleiders

    ISBN 9789047007630
    Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG (Rijksuniversiteit Groningen) wees uit dat frontrunners een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen hebben: 1. Bij marktleiders staat meerwaardecreatie centraal in de onderneming 2. Marktleiders creëren hun eigen marktsegment 3. Marktleiders...
    € 32,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • 'Mak is een meester in het overdragen van kennis; hij doet dat in verzorgd proza, met aardige anekdotes en citaten.… https://t.co/fcuhzVkBsx
  • Zaterdag 14 december om 15:00 geeft @CharlesGroen een lezing in de Amsterdamse Boekhandel in Buitenveldert over 'Al… https://t.co/8b1KhGJ5EQ
  • RT @LeydenAcademy: Kies voor een dichte koektrommel, zet hem uit het zicht. Of vervang de bokkenpootjes door snoeptomaatjes! Meer slim… https://t.co/cHoHEr2RNi
  • 'Valens is misschien wel de meest vrije geest in de Nederlandse letteren (...). Hij dient het ons allemaal op in ee… https://t.co/5yjMXsDiJY
  • Redacteur Marcella gaat in deze nieuwe boekvlog in gesprek met verouderingswetenschapper @davidvanbodegom i.v.m. zi… https://t.co/yx0hWh4VnX